Erre még szabad reagálnom?
Csak kettő, mert asszonykám gépe az a nem a cégé, az a sajátja (az én üzemeltetésemben 🙂 ), arról takarítottam le a Win11-et.
tenkes amitől egy cégnek/rendszergazdának égnek áll a haja,
A másik kettőre, nevezetesen Teamviewer @ Windows 7:
Álljon csak, ha van még neki!
Ha a cég hómofiszba küldi a dolgozóját, akkor adjon mellé a cég az ő saját üzemeltetésében lévő jól beállított ezközt!
Amennyiben a dolgozóra bízza, hogy a dolgozó saját eszközét használja, aminek a beállítását a dolgozó önállóan nem képes megtenni, de a cég munka elvégzését igenis elvárja, akkor a cég lesz szíves tűrni az esetleges hajmeresztéseket.
És a tímvjúer. Adott pillanatban a legegyszerűbben, leggyorsabban tudtam vele elérni, hogy az illető hölgy képes legyen munkakörének megfelelően a cég adminisztratív feladataiban közreműködni. Nem számolva a telefonszámlát, ez ingyen volt, ha fizikai valómban oda kellett volna menni beállítgatni a beállítanivalókat, akkor utaznom kellett volna vagy 130km-t.
Én úgy érzem, hogy az adott pillanatban szükséges minimális, de hatásos segítséget tudtam adni, így a munkavégzés nem állt le.